ساعت دیواری
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
ساعت دیواری

ساعت دیواری

لوکس ترین ساعت های دیواری در مدل های سنتی و مدرن با دو هدف و دو سبک متفاوت، طراحی و تولید می گردند. جهت خرید و سفارش عمده ساعت دیواری سنتی و مدرن در ۲۲۰ مدل با لیست قیمت هایی ارزان هم اکنون به سایت امیران تبلیغ مراجعه نمایید. ساعت دیواری تشکیل شده از شکل هندسی خاص ( بیضی، دایره چوبی، مستطیل، مربع ) که بنا به سلیقه ی خریداران انتخاب می گردد. که در چیدمان و زیبا سازی مکان زندگی و دکوراسیون داخلی چه در منزل و یا محل کار برای مشاهده ی زمان از ان ها استفاده می گردد.

ساعت دیواری مدرن امروزی از نظر طرح داخل صفحه ی ساعت بی شمار مدل تولید شده است. اما از نظر نوع به دو مدل “عقربه ای” و “دیجیتالی” تقسیم می گردند. معمولا در مدل ساعت دیواری عقربه ای از طرح هایی با الهام از سبک سنتی استفاده می گردد. اما در ساعت دیواری دیجیتال از تکنولوژی برای شکل گرفتن صفحه از ان ها استفاده می گردد. اما ساعت دیواری های تولید شده در فروشگاه تولیدی صنایع دستی امیران تبلیغ ترکیبی از سنتی و مدرن است.

نمونه ساعت های دیواری فروشگاه صنایع دستی

  1. ساعت دیواری میناکاری
  2. ساعت دیواری مدرن خاتم کاری
  3.  ساعت دیواری مدرن معرق
  4. ساعت دیواری چوبی مدرن

استفاده از ساعت های چوبی در تبلیغات پر فروش ترین حالت های بازار را به خود اختصاص داده است. حک لوگو بر روی صفحه ی ساعت و بر روی قاب ساعت ها امکان نصب پلاک های تبلیغاتی را دارد.تحلیل فروش عمده ساعت دیواری در تبلیغات چیست؟ موارد استفاده و ارزان قیمت بودن ساعت ها طبق تجزیه و تحلیل اماری نشان از جنسی موثر و اثر گذار در استفاده از ساعت دیواری به عنوان نوعی هدایای خاص و مفید است.یکی از بهترین معیارهای رشد اقتصادی هر کشور ارزش گذاری و حمایت های مالی در گسترش ساخت صنایع دستی است. ساعت های دیواری سنتی و مدرن چوبی نیز از این امر مستثنی نبوده و همه روزه با تنوع بالایی به بازار نیاز عرضه می شوند.

تاکتیک های فروش عمده در ساعت دیواری چیست؟ فرمول های خرید و فروش عمده در این مدل از محصولات صنایع دستی راه کارهای مربوط به خود را دارد. لذا به تناسب بالا بودن تعداد سفارش عمده به نسبت تخفیفات ویژه ای در لیست قیمت ساعت های دیواری لحاظ می شود. جهت خرید عمده هم اکنون با واحد فروش تماس ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ حاصل نمایید.

ساعت دیواری چوبی مدرن با کد WH-07

22

خرید عمده ساعت دیواری

تغییر رفتار در خریداران بر خلاف سال های گذشته به صورت کاملا دیجیتال تغییر مسیر داده است. حساسیت های خریداران در خرید عمده ی ساعت های دیواری در عصر امروز نسبت به گذشته به دلایل زیر است :

  1.  نا هماهنگی های قیمت ها در بازار
  2. عدم کمبود های در امد حاصل از کسب و کار و تناسب با خرید (( کاهش قدرت خرید ))
  3. بالا بودن سطح رقابت در کسب و کار های عمده فروشی دیجیتال
  4.  افزایش نیاز خریداران عمده ی ساعت های دیواری مدرن به مرغوبیت و کیفیت بالا

همانطور که شاهد ان هستیم با گذر هر سال تعداد خریداران عمده ی دیجیتالی در فروشگاه های صنایع دستی فوق العاده رو به افزایش است. بنگاه های اقتصادی بیشترین دلیل در کاهش فروش را، عدم قدرت خرید مشتریان می دانند. در صورتی که این تفکر کاملا غلط بوده و سهم فروش عمده ی این بنگاه ها به فروشگاه های اینترنتی توسط متد های جدید و به روز ان ها می رسد.

ساعت دیواری مدرن

تمامی محصولات مدرن به نوعی الهام گرفته از مدل های سنتی است. از جمله ساعت دیواری مدرن که در حال حاضر یکی از کالاهای لوکس در چیدمان منازل مورد استفاده قرار می گیرد.ساعت دیواری مدرن چیست؟ استفاده از طراحی ها و گرافیک های تخصصی در خلق اثاری مبتکارانه در طراحی قاب و صفحه ی ساعت دیواری را سبکی جدید با نام ” ساعت دیواری مدرن ” می نامند. در دنیای کنونی همه ماهه شکل های فیزیکی ساعت ها تغییر می یابند و همراه با نفیس ترین شکل ممکن بسته بندی می شوند. رقابت بالا در بین تولید کنندگان ساعت دیواری مدرن باعث گردیده کیفیت ساعت ها و لیست قیمت ها به بهترین شکل به خریداران عمده در بازار ارسال و توسط ان ها به خرده فروشان عرضه گردد.

ساعت دیواری بزرگ

معمولا ساعت های بزرگ دیواری را در فرودگاه ها و مراکز عمومی مانند سالن های مترو استفاده می نماید. اما برخی ساعت های بزرگ به صورت پاندول دار هستند. که بر روی دیوار نصب می گردند. برخی از تکنیک هایی که در فروش عمده ی ساعت دیواری بزرگ در حین ساخت مد نظر طراحان و به موازات انان بازاریابان در فرایند فروش اعمال می گردد.

  1. توجه به نیاز های خرید مشتری در سبکی مدرن از ساعت ها
  2. توجه به زمان تولید ساعت ها در سفارش های فروش عمده
  3. مدیریت اصولی در کمپین های تبلیغاتی در شناخت سبک های جدید ساعت های دیواری بزرگ.

ساعت های دیواری بزرگ در سایزهای ۸۰ * ۸۰ سانتی متری در اشکال هندسی دایره، مربع، بیضی، مستطیل و . . . قابل تولید هستند. سفارشات عمده ی ساعت دیواری بزرگ نسبت به سایر ساعت ها چگونه است؟ به دلیل ساختار بزرگ و صرف هزینه هایی دو برابری در ساخت ساعت دیواری بزرگ از نظر لیست قیمت به نسبت بالاتر بوده لذا سفارش این سبک ساعت ها به صورت کاملا اختصاصی پذیرفته می گردند.

 

ساعت چوبی دیواری با کد WH-25

 

ساعت دیواری چوبی

بیش از ۸۵ درصد ساختار ساعت دیواری چوبی از متریال چوب راش مخصوصا در طراحی و تولید قاب استفاده می گردد. امروزه از این سبک ساعت های چوبی در زمینه ی هدایای تبلیغاتی خاص و مفید در سازمان ها ، نهاد های خصوصی و دولتی بسیار استفاده می گردد.مقایسه دو نمونه ساعت دیواری چوبی و ساعت دیواری میناکاری؟ در طی فرایند تولید ساعت های میناکاری، هنر دست بیش از ۹۶ درصد استفاده می شود اما در ساعت های دیواری چوبی ۹۸ درصد توسط دستگاه های لیزر و تنها بخشی از مونتاژ کردن ان ها از نیروی دست بهره گرفته می شود.

فروش کدام یک از مدل ساعت های دیواری سنتی یا ساعت دیواری چوبی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و همچنین اشتغال زایی بیشتری را در بر دارند؟ به طور قطع می توان گفت ساعت دیواری های سنتی، چرا که صفر تا صد متریال از قبیل چوب، موتور ساعت، قاب خاتم کاری و صفحه تماما در داخل کشور توسط دست اساتید برجسته تولید و مونتاژ می گردند. اما در مقایسه با ساعت های چوبی با برند های خارجی جایی از اشتغال زایی و رشد اقتصادی دیده نمی شود بلکه خروج ارز نیز به شکل عمده ای در خود دارد.

ساعت دیواری لوتوس

این سبک ساعت ها الهام گرفته از سبک های اروپایی و طرح هایی امریکایی است که در تمامی موارد شماره های ساعت با اعداد لاتین طراحی می گردند و در واقع مدلی کلاسیک از کلکسیون ساعت های دیواری محسوب می شود. فروش عمده ی ساعت های لوتوس بیشترین امار در فروشگاه های دکوراسیونی را به خود اختصاص داده است. قیمت ساعت دیواری لوتوس گرد بر چه اساسی است؟ قیمت گذاری این مدل ساعت ها بستگی به طراحی صفحه، ابعاد و حتی بسته بندی ان دارد. ساعت دیواری لوتوس بیضی از جدید ترین مدل ساعت های کلاسیک است که با ترکیب در صنایع دستی میناکاری کالایی فوق العاده خلاقانه ساخته است. آیا ساعت های دیواری لوتوس گرد را می توان به عنوان نوعی از هدایای تبلیغاتی خاص به صورت عمده فروخت؟ به دلیل ارزان قیمت بودن در لیست قیمت این مدل هدایای تبلیغاتی در تهران بیشترین امار عمده فروشی مربوط به ساعت های لوتوس است.

 

ساعت دیواری لوتوس

ساعت دیواری مدرن رافائل

ساعت دیواری مدرن رافائل چیست؟ سبکی از ساعت های مدرن با اعداد لاتین که اعداد و عقربه از یکدیگر جدا بر روی دیوار قرار می گیرند. معمولا ساخت این مدل ساعت ها بسیار راحت تر از دیگر مدل ها است.

قیمت ساعت دیواری مدرن رافائل چگونه است؟

به دلیل تنوع تولید سبک های رافائل و فرایند تولید اسان، این ساعت ها از ارزان ترین لیست قیمتها در بازار می باشند. این ساعت ها بیشتر شبیه به ساعت دیواری شبرنگی است. قرار گرفتن ان ها بر روی دیوار سبکی بسیار زیبا به دکوراسیون منازل می دهد. ایا می توان ساعت دیواری رافائل را با سبک های سنتی ترکیب نمود؟ تنها می توان با هنر معرق کاری بر روی چوب ان ها را ترکیب نمود.

انواع نمونه های ساعت های مشابه با ساعت دیواری رافائل

  • ساعت دیواری مدرن رومی
  • ساعت دیواری مدرن نامبر
  • ساعت دیواری بزرگ
  • ساعت دیواری شبرنگ
  • ساعت دیواری چوبی

 

ساعت دیواری مدرن رافائل

 

ساعت دیواری چوبی شیک

انواع ساعت دیواری ساخته شده در سبک های چوبی شیک عبارتند از:

  • ساعت دیواری چوبی سنتی گرد
  •  ساعت دیواری چوبی قدیمی
  • ساعت دیواری چوبی پاندول دار
  • ساعت دیواری چوبی دست ساز “ساعت خاتم کاری ، ساعت میناکاری”.

معمولا در صنعت ساعت سازی به چند فاکتور اساسی باید توجه داشت. طراحی بر اساس سلیقه و مدل قرار گرفتن بر دیوار و رنگ بندی ساعت از جمله موارد مهندسی ساخت ساعت ها هستند. ساعت های دیواری چوبی پاندول دار نیز از این امر مستثنی نیست به طوری که در حال حاضر پر فروش ترین ساعت های تبلیغاتی هستند.

فروش عمده ساعت دیواری چوبی شیک

امار نشان داده طبق فرمول تولید ساعت های دیواری، بیشترین فروش های عمده در شهر تهران انجام گرفته است. لذا نگاهی به فروش عمده آنها نشان از بسته بندی شیک و لوکس این مدل ساعت های دیواری تبلیغاتی دارد.

راهنمای خرید یک ساعت دیواری چوبی شیک

  1.  انتخاب رنگ متناسب با فرش و دیزاین دیوارها
  2. انتخاب سایز بر اساس ابعاد سالن پذیرایی
  3.  انتخاب شکل هندسی (( ظاهری ، مربع و … )) بر اساس نوع قرار گرفتن بر روی دیوار
  4. ست شدن رنگ زمینه ساعت دیواری چوبی با رنگ کاغذ دیواری یا رنگ دیوار

 

ساعت دیواری چوبی مدرن با کد WH-16

ساعت چوبی دیواری مدرن

این نوع انتخاب یک مدل از جدیدترین مدل ساعت ها به شمار می رود. موارد استفاده ی این شکل از ساعت های دیواری مدرن در دفاتر کار و منازل است. بیشترین فروش عمده ی ان در بازار بزرگ هدایای تبلیغاتی تهران می باشد. موتور ارام گرد و سبک طراحی منحصر به فرد ان باعث گردیده پر فروش ترین ساعت های چوبی به نظر برسند. کدام یک از اشکال هندسی ساعت چوبی دیواری بیشترین فروش را دارد؟ شکل دایره در سه سایز ” ۴۰*۴۰ و ۶۰*۶۰ و ۸۰*۸۰ ” با اعداد طرح رومی و یونانی. ایا ساعت چوبی دیواری مدرن را می توان در هدایای تبلیغاتی پیشنهاد داد؟ به دلیل فضای مناسب در صفحه ی ساعت و بر روی قاب جهت درج پلاک تبلیغاتی و حک لولو یکی از بهترین مدل ساعت های تبلیغاتی هستند.

ساعت چوبی دیواری جدید

استفاده صحیح از چوب راش در صنعت ساعت سازی فروشگاه امیران تبلیغ باعث گردیده تنوع بالای ۱۵۰ مدل از ساعت چوبی دیواری جدید تولید گردد. استفاده از متدهای تلفیقی در ساعت سازی و الهام گرفتن از هنرهای دستی مانند قلمزنی و ترکیب با ساعت های چوبی نمونه ای بارز از محصولات ساعت هستند.

انواع ساعت دیواری چوبی جدید در فروشگاه صنایع دستی اصفهان امیران تبلیغ

  1.   ساعت دیواری چوبی فانتزی
  2. ساعت دیواری تاریخ دار
  3. ساعت دیواری چوبی سنتی

خرید ساعت دیواری

خرید ساعت های دیواری با سه روش انجام می شود :

  1. خرید به صورت تکی
  2. خرید ساعت دیواری به صورت خرده
  3. خرید عمده ی ساعت دیواری

فرمول قیمت گذاری در هر مدل متفاوت خواهد بود. لذا تکنیک لیست قیمت بر اساس تعداد و مرغوبیت و دارا بودن بسته بندی لوکس متفاوت خواهد بود.

 

 

تابلو ساعت معرق مینا کد S20

خرید عمده ی ساعت دیواری

در حال حاضر به دلیل نوسانات بالای قیمت ارز بسیاری از تولید کنندگان صنعت ساعت دیواری را بر آن داشته تا با کمک طراحان حرفه ای لوکس ترین مدل از ساعت دیواری چوبی را تولید نمایند. برخی از نمونه های ساعت دیواری ساخت داخل :

  1.  ساعت دیواری میناکاری
  2.  ساعت دیواری خاتم کاری
  3. ساعت دیواری چوبی
  4.  ساعت های فرودگاهی

ایا می توان ساعت های لوکس دیواری را به صورت کاملا اختصاصی تولید نمود؟ به شرطی که تعداد درخواستی توسط سازنده مقرون به صرفه باشد و هزینه های فرایند تولید قابل توجیه باشد.

قیمت ساعت دیواری

ساعت های دیواری از جنس های متفاوتی تولید می گردند. لذا نمونه ی ارزان متریال در ساخت ساعت دیواری چوبی شامل ( چوب ام دی اف ۵ میل ) که در دسته ارزان ترین نوع ساعت های تبلیغاتی دیواری شمرده می شوند. نقش قیمت ساعت دیواری در فروش بیشتر در بنگاه های اقتصادی چیست؟ در بیش از ۷۵ درصد از بنگاه های اقتصادی بزرگ، ارائه ی لیست قیمت حائز اهمیت است. لذا برای موفقیت در رقابت در بازاریابی و فروش بهتر باید با تکنیک های خارق العاده و تفکری درست قیمت ساعت دیواری ها را تعیین نمود.

نقش قیمت گذاری ساعت های دیواری در فروش عمده در سازمان ها و ارگان ها به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص چیست؟ در بسیاری از سازمان ها به دلیل محدودیت بودجه در خرید هدایای تبلیغاتی مجبور به استعلام قیمت از تولید کنندگان متعددی هستند. لذا در این بین برندی موفق خواهد بود که پایین ترین قیمت ساعت دیواری را ارائه نماید. ساعت دیواری میناکاری از جمله پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی در استان تهران است. در شهر اصفهان نیز بسیاری از کارگاه های تولیدی تبدیل به شرکت هایی با برند های مخصوص به خود در طراحی و ساخت و قیمت گذاری ساعت دیواری هستند.

نقش بسته بندی در صنعت ساعت دیواری چیست؟ به دلیل نوع و شیوه ی استفاده از ساعت دیواری به عنوان ” کادو ، هدایای تبلیغاتی ” قریب به ۹۵ درصد سازندگان ساعت های دیواری هزینه ی بسته بندی را به عهده می گیرند.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: